Spotkajmy się na B2B.

Wymagania współczesnego rynku stawiają przed organizacjami wiele nowych wyzwań. Intensywny rozwój nowych technologii i jednocześnie skracanie się cyklu życia produktu, zmiany stylu życia, migracje i kryzysy sprawiają, że dotychczasowe rozwiązania i metody zarządzania stają się nieaktualne i nieefektywne przy niezmiennych prawach ekonomii. To powoduje, że przedsiębiorcy potrzebują nowych modeli biznesowych i strategii oraz unikatowych zasobów, które pozwoliłyby na budowanie przewagi nad konkurencją. Dlatego celem tej konferencji, oprócz dyskusji, wymiany wiedzy i doświadczeń, jest stworzenie wspólnej platformy (B2B & S2B) łączącej naukę z biznesem, a co za tym idzie integrującej przedstawicieli środowisk nauki i biznesu.

Poznaj naszą ofertę.

Jak zarejestrować się na konferencję?

W pierwszym kroku zgłoś chęć uczestnictwa za pomocą tego formularza. Podaj swoje dane, wybierz formę uczestnictwa i prześlij formularz zgłoszeniowy. 

Po zgłoszeniu za pomocą formularza dokonaj płatności, jeśli wybrałeś jedną z naszych płatnych form uczestnictwa. Jeśli wybrałeś formę bezpłatną – gotowe! Do zobaczenia w na Konferencji!

Jeśli zdecydowałeś się na płatną formę uczestnictwa lub zamierzasz wziąć udział w uroczystej kolacji, dokonaj płatności na konto Klubu Absolwentów Wydziału Zarządzania AGH w Krakowie, którego numer widzisz poniżej.

Konto bankowe: PL 69 2490 0005 0000 4520 1162 4615

Masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami.

Dołącz do nas

Przydatne linki

Newsletter

Krótki tekst na temat współpracujących podmiotów, coś w rodzaju misji. 

Jesteś przedsiębiorcą? Dołącz do naszej społeczności, dziel się udział doświadczeniem, bież udział w konferencjach, rywalizuj o nagrodę przedsiębiorcy roku! Zapisz się tutaj!

Chcesz być na bieżąco? Śledź nas za pośrednictwem mediów społecznościowych lub zapisz się na Newsletter.