Publikuj z nami.

Wymagania współczesnego rynku stawiają przed organizacjami wiele nowych wyzwań. Intensywny rozwój nowych technologii i jednocześnie skracanie się cyklu życia produktu, zmiany stylu życia, migracje i kryzysy sprawiają, że dotychczasowe rozwiązania i metody zarządzania stają się nieaktualne i nieefektywne przy niezmiennych prawach ekonomii. To powoduje, że przedsiębiorcy potrzebują nowych modeli biznesowych i strategii oraz unikatowych zasobów, które pozwoliłyby na budowanie przewagi nad konkurencją. Dlatego celem tej konferencji, oprócz dyskusji, wymiany wiedzy i doświadczeń, jest stworzenie wspólnej platformy (B2B & S2B) łączącej naukę z biznesem, a co za tym idzie integrującej przedstawicieli środowisk nauki i biznesu.

Jak zgłosić artykuł?

Autorzy zobligowani są do przesłania pracy zgodnie z datą podaną w zakładce Terminy. Artykuł należy przesłać stronę Konferencji na EasyChair.

Prosimy o rejestrację w systemie EasyChair za pomocą adresu e-mail podanego w formularzu rejestracyjnym Konferencji. Link do rejestracji znajduje się tutaj.

Po rejestracji możliwe będzie zalogowanie się do systemu za pośrednictwem linku do konta Konferencji, gdzie możliwe będzie zgłoszenie pracy.

Po zalogowaniu należy kliknąć na odnośnik „New Submission” i postępować według instrukcji. W polu abstraktu prosimy o wskazanie czasopisma lub wydawnictwa, do którego kierowana jest praca.

 

Masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami.

Dołącz do nas

Przydatne linki

Newsletter

Krótki tekst na temat współpracujących podmiotów, coś w rodzaju misji. 

Jesteś przedsiębiorcą? Dołącz do naszej społeczności, dziel się udział doświadczeniem, bież udział w konferencjach, rywalizuj o nagrodę przedsiębiorcy roku! Zapisz się tutaj!

Chcesz być na bieżąco? Śledź nas za pośrednictwem mediów społecznościowych lub zapisz się na Newsletter.