PROGRAM

SESJA 0.5

8:45 – 9:45 Poznaj siebie! Gra dla studentów, Monika Smoguła ABK US

„Pytaki” Dzięki uczestnictwu lepiej poznamy samych siebie i co ważne nauczymy się opowiadać o sobie. To z kolei jest kluczowe np. podczas rozmów rekrutacyjnych z pracodawcami.

Liczba zgłoszeń ograniczona, zapisy są konieczne

 

SESJA 1

10:00 Oficjalne rozpoczęcie prof. Joanna Duda AGH, prof. Tomasz Bernat US

10:15 – 11:15 Start-upy – inwestycja w przyszłość – sesja wprowadzająca. prezentacje

Chair prof. Tomasz Bernat, DR ALEKSANDRA gĄSIOR

        • Prof. Agnieszka Skala, Uniwersytet Warszawski
        • Maciej Jankowski, Netcamp, CEO Netcamp, Founder Startup Poland, Techstars CL
        • Prof. Marek Karkula, Broker innowacji AGH
        • Rafał Ślusarczyk, ReaGenics Research LTD

 

SESJA 2

11:30 – 12:30 Wsparcie dla biznesu akademickiego/start upów. panel dyskusyjny

Chair prof. Joanna Duda, dr Rafał Kusa

        • Angelika Wójcik, PAIH, Kierowniczka Projektu Polskie Mosty Technologiczne
        • Antoni Gwarek, Inkubator Akademicki US
        • Magdalena Ostrowska, Inkubator Akademicku ZUT
        • Dominik Kowal, Centrum Transferu Wiedzy i Technologii AGH
        • Prof. Małgorzata Porada-Rochoń, University of Szczecin

 

12:30 – 13:00 Lunch time

 

SESJA 3

13:00 – 13:45 Warsztaty online – 5 skutecznych strategii w komunikacji on-line dla przedsiębiorców – kAMILA Paradowska. prezentacja

Koncentracja na wygodzie odbiorcy i użyteczność – tak w skrócie można powiedzieć o najnowszych trendach w komunikacji marek w dobie deficytów uwagi. “Sexy words” przynależne językowi copywritingu, wyprzedzają dziś “simple words” – upraszczanie przekazu narzędziami UX writingu.

W czasie spotkania zaprezentuję strategie komunikacji on-line, poparte przykładami. Wspólnie spróbujemy wprowadzić szybkie zmiany w myśleniu o Waszych markach. Powiem także jak wygrywa się wybory prezydenckie i ile milionów można zaoszczędzić zmieniając w wewnętrznej komunikacji marki wyłącznie słowa.

Chair Michał Prusinowski

        • Kamila Paradowska – tworzy podcast i vlog dotyczący projektowania treści i kreatywnego pisania – Dobra Treść. Zajmuje się szkoleniami dotyczącymi publikacji internetowych, tworzy nazwy marek, strategie komunikacji i pracuje nad stronami www jak twórca treści (tekstowych i filmowych).
          Więcej: dobratresc.com

 

SESJA 4

14:00 – 14:45 Wsparcie instytucjonalne dla B2B i B2S w czasie wychodzenia z kryzysu (sesja Polska). panel dyskusyjny

Chair prof. Jerzy Duda

        • Dr Piotr Wolny, Północna Izba Gospodarcza, Szczecin  
        • Marek Kubik, Szczecińska Agencja Rozwoju Metropolitalnego
        • Tomasz Dziubiński, Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego
        • Jerzy Fiuk, BWM Jerzy Fiuk Doradztwo Gospodarcze
        • Janusz Paszkowski, Związek Lustracyjny Spółdzielni Pracy

 

SESJA 5

15:00 – 15:45 B2B AND B2S COOPERATION FOR CRISIS RECOVERING (experiences from different countries). discussion panel

Współpraca B2B i B2S dla wychodzenia z kryzysu (doświadczenia i z innych krajów). panel dyskusyjny

Chair: prof. Petr Novak, University Tomas Bata, Czechia

        • Prof. Gernot Muhge, Hochschule Darmstadt, University of Applied Sciences, European Office for Film Art and Bicycle Culture, Germany
        • Prof. Tudor Edu, Romanian-American University in Bucharest, Institutul pentru Tehnică de Calcul, Romania
        • Ewa Burdon, President NPCC Norwegian-Polish Chamber of Commerce & PERFECT CONNECTION, Norway/Poland
        • Monika Socha CMBConsulting (Poland)
        • Mila Shamku, Advocacy Coordinator at CECOP, European Confederation of Worker and Social Cooperatives, Belgium

 

SESJA 6

16:00 – 17:00 Transfer wiedzy nauka i praktyka – jak wykorzystać pracę doktorską do rozwoju w praktyce gospodarczej. prezentacje

Chair prof. Iga Rudawska

        • Dr Artur Gnat, Dom Marki Max Von Jastrov
        • Dr Maciej Możejewski, NETStream Poland, Open Society Institiute BWF
        • Dr Małgorzata Krasowska-Marczyk, Fundacja Polskiej Akademii Nauk, Regionalne Biuro Doradcze w Gorzowie Wlkp

 

SESJA 7

17:15 – 17:25 Głosowanie na najlepszy poster – dr aLEKSANDRA Gąsior, Chair mICHAŁ Prusinowski

17:25 – 17:40 Oficjalne zakończenie – PROF. jOANNA Duda ORAZ PROF. tOMASZ Bernat 

ogłoszenie wyników konkursów „Let’s Get Greener” oraz na najlepszy poster Chair mICHAŁ Prusinowski, DR ALEKSANDRA gĄSIOR

 

SESJA POSTEROWA

9:00 – 17:00 SESJA POSTEROWA wraz z konkursem na najlepszy poster (język polski i angielski)

Close Menu